Tuesday, September 8, 2009

Αυστραλία- Πρόταση να αντιγράψει η Αυστραλία την καμπάνια του ελληνικού τουρισμού

Να υιοθετήσει τα συνθήματα του Ελληνικού Τουρισμού για να έχει απήχηση η διαφημιστική εκστρατεία, προτείνει η εφημερίδα «The Australian» στον Αυστραλιανό Οργανισμό Τουρισμού.
Τα 40 εκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν για να προσελκυστούν τουρίστες στην Αυστραλία με σλόγκαν "Πού στο …διάολο είστε", φαίνεται πως δεν έπιασαν τόπο και τώρα οι Αυστραλοί ετοιμάζονται να ξοδέψουν άλλα 20 εκατομμύρια δολάρια για να αλλάξει την εικόνα της χώρας, έτσι ώστε να "πιάσει" ξανά το "πνεύμα της Αυστραλίας", σαν εμπορικός, εκπαιδευτικός και επενδυτικός προορισμός.

Δίνουν και παίρνουν οι προτάσεις για τη μορφή που θα πρέπει να πάρει η νέα γενικευμένη εκστρατεία ανανέωσης της εικόνας της χώρας ως τουριστικού προορισμού, προσπαθώντας να διορθώσει τη "ζημιά" που προκλήθηκε από την κατά κοινή ομολογία, αποτυχημένη (καθώς πολλοί τη θεώρησαν προσβλητική) εκστρατεία του 2006.
Και μια από τις προτάσεις είναι να υιοθετηθούν και τα συνθήματα του ελληνικού τουρισμού! "Είμαστε κάτι πολύ περισσότερο από ένα έθνος μεγάλων ανθρώπων και σημαντικών τόπων.
Έχουμε κερδίσει 10 βραβεία Νομπέλ και είμαστε ένα έθνος το οποίο σφύζει από δημιουργικότητα και καινοτομία", δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός για τον τουρισμό κ. Κρίν, ενώ διαβεβαίωσε ότι θα αποφύγει το φιάσκο της τουριστικής καμπάνιας του 2006, η οποία, εξαιτίας του μότο της, "Where the bloody hell are you?", θεωρήθηκε από πολλούς προσβλητική, με αποτέλεσμα να απαγορευτεί σε αρκετές ασιατικές χώρες.
Μία άλλη απόπειρα ανάνηψης του τουρισμού έγινε το 2008, με την "επικών", όπως χαρακτηρίστηκε, διαστάσεων ταινία "Αυστραλία", θεωρήθηκε, επίσης, ανεπιτυχής, καθώς δεν πήγε ιδιαίτερα καλά στα ταμεία.
Αντίθετα πετυχημένη θεωρείται η καμπάνια του 1980, που είχε σαν επίκεντρο την ταινία "Ο Κροκοδειλάκιας" ("Crocodile Dundee").
Κύριος στόχος της νέας εκστρατείας ίσως είναι οι ασιατικές αγορές.
Πηγή :http://www.express.gr

No comments:

Post a Comment