Sunday, March 15, 2009

Αυστραλία: Περήφανος ο Ζάμιτ για την «κληρονομιά» που άφησε ο γιος του

O Όλιβερ Ζάμιτ, πατέρας του 20χρονου Αυστραλού τουρίστα, Ντουζόν Ζάμιτ, που ξυλοκοπήθηκε έως θανάτου το περασμένο καλοκαίρι στη Μύκονο, αρνήθηκε να σχολιάσει τη συνέντευξη που έδωσε σε ελληνικό κανάλι, ο κατηγορούμενος για το θάνατο του γιου του, Μάριος Αντωνόπουλος.

Ο νεαρός πορτιέρης μίλησε μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού, όπου βρίσκεται κρατούμενος, στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου «Αξίζει να το δεις» στον ΑΝΤ1.
«Ποτέ δεν ήθελα να αφαιρέσω μια ανθρώπινη ζωή» είπε μεταξύ άλλων. Ο κ. Ζάμιτ όταν ενημερώθηκε για τη συνέντευξη αυτή αρνήθηκε να την σχολιάσει αλλά δήλωσε τα εξής: «Στο Σίδνεϊ συναντήθηκα με τον Κώστα Γρίμπιλα, τον άνθρωπο που τώρα ζει με την καρδιά του γιου μου.
Εκείνος με ενημέρωσε ότι μετά την δημοσιότητα που πήρε ο θάνατος του γιου μου και η απόφαση μας να σεβαστούμε την επιθυμία του και να δωρίσουμε τα ανθρώπινα όργανά του, οι δωρεές ανθρωπίνων οργάνων στην Ελλάδα τριπλασιάστηκαν.
Αν αυτή είναι η κληρονομιά που άφησε πίσω του ο γιος μου, τότε εγώ είμαι υπερήφανος».-
Πηγή http://www.express.gr

No comments:

Post a Comment